piątek, 19 lipca 2013

Tak od siebie...

Witam.
Jest późna pora a ja niestety dziś sama w domku,(piątkowy wieczór,aż nie mogę w to uwierzyć). Właśnie przez ten spokój,ciszę i świeczki zapachowe,(lawendowe,moje ulubione :) ),natchnęło mnie do dłuższej wypowiedzi...Otóż...
Całkiem niedawno postanowiłam założyć bloga.Jest on jednym z kroków, które chcę podjąć aby zrealizować moje marzenie,(tak ja wierzę że marzenia się spełniają).
Już niedługo otwieram własny "sklep",ale nie chce używać określenia "sklep". Wydaje się takie rozległe.Dlatego chce posługiwać się sformułowaniem moje własne cztery kąty a  dokładnie "kolorowe kąty"...:).
W tym momencie jestem w trakcie ostatnich przygotowań i w sierpniu ruszam.
Na tym właśnie blogu, chce dzielić się własnymi pomysłami,wytworami i stworami własnej jak się okazuje bujnej wyobraźni.Od samego pomysłu poprzez projekt po realizowanie tego co mi siedzi w głowie a sądzę że jest tego trochę ...
Myślę,że nadszedł czas się przedstawić :****
Emilia Maria Magdalena ,kłaniam się..
Zainteresowania??hmmm...Interesuje mnie wszystko do czego stworzenia potrzebne jest rysowanie, malowanie,skrobanie,przyklejanie,chlapanie,pukanie,stukanie,sklejanie,wiercenie(tak,kobieta z wiartarką to możliwe), ale przede wszystkim przelewanie tego co powstanie w mojej głowie na rzeczywistość.
Kiedy w głowie kłębi się tak wiele myśli najlepiej przestać pisać i pozostawić niedosyt...a z racji tego że robi się późno a  nie chcę przestawiać swojego zegarka biologicznego kończę...tik tak tik tak ...mam o czym śnić. DOBRANOC.:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz