poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Dzień Pierwszy :)

 19.08.2013....
Od dzisiaj zaczynam" swój" pomysł na życie.Jestem pełna nadziei i entuzjazmu.Jak stwierdziła moja kuzynka oto przedsmak tego co w kolorowych kątach.Niech pokażą czyny a nie słowa :)


Dekoracje na okno i nie tylko...







Ptaszyny :) tak bardzo mi się podobały...



Coś z nowych  rzeczy do dekoracji domu...





Dodatki ...








Dla "nietypowiczów" ,nietypowe dekoracje domu :)
Stara rama okienna otrzymała nowe życie.Odnowiona, udekorowana i z lustrem może stać  się fajnym elementem przedpokoju.

Mam zamiar wykorzystywać to co uważa się już za wykorzystane, ale gdy tchnie się trochę pomysłu w pracę, mogą powstać naprawdę ciekawe tworki :)

Używana toaletka, tylko troszkę dopieszczona ;)
 Lampy ...


 Zwierzaki...

Mam wiele pomysłów, które mam zamiar realizować przy pomocy nowych i już używanych rzeczy.
Zapraszam.
Jak to krótko opisał mój kolega Przemek : "Niech stare graty, ubiorą dom w nowe szaty ".
Pozdrawiam :).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz